13 december 2007

Beckhams bryderier på mittfältet.

Jag tror att jag bloggade om det förra året också vid samma tid; är inte december den kortaste månaden på hela året, februari inräknad? Jag menar, var tog dagarna och veckorna vägen? Tyckte det kändes överdrivet tidigt när Postens julkortskuvert kom i brevlådan, men nu måste julkorten snart vara ivägskickade! Slå broms, julen är för nära, för fort! ***** David Beckham anklagas nu för att fejka innehållet i de Armani-kalsonger han poserar i på braskande utereklamplatser. För egen del tycker jag mig ha koll på mannens anatomi, så när han kritiseras för att ha gjort som huvudpersonen i låten, "Vad har du i byxan, Jan?", så tror jag att det vi faktiskt ser på Becks "mittfält", är helt enkelt hans normalt vidhängande kroppsorgan. Det kan i och för sig vara ett par Stiga pingisbollar, eller leftovers från middagens fisk´n´chips. Vad skulle det annars vara, en jättetulpan, en rullad pain riche, en affisch, eller Tarzans lian?! Döm själv av bilden och ge gärna tips på tänkbart innehåll. ***** Kom precis på att det endast skiljer ett ynka "t" mellan orden, stilikon och silikon. Är det bara en tillfällighet? /T:sson

Inga kommentarer: